Thursday, August 11, 2011

ORIENTAL THEATER CHICAGO

                                                           
Last night I went to the play the West Side Story at the Oriental Theater.  I loved the atmosphere of this  old fashioned and stunning location! I brought my camera, but I was so amazed with the space that I only shot the architecture. The play was fantastic and being able to enjoy it with white wine and popcorn was a welcome touch. The atmosphere was much more relaxed than is common in Europe during similar events, so my fears about not being dressed up enough vanished in five minutes. The theater was crowded with an enthusiastic audience that clapped at the end of every single song. This killed the climax somehow, but it was fun and I was caught up in the enjoyable ambiance quickly. It was a great night. I was wearing black jumpsuit from Blanco (20 Euros), blazer from DKNY (bought in Selections for $15), shoes from Zara ($30 on sales) and the snake leather clutch I bougth in Second Time Around ($30). The wooden bracelet is from Sfera in Spain (around 2 Euros).

Anoche estuve en el teatro Oriental viendo West Side Story. Me encant’o la atmosfera de este edificio antiguo y deslumbrante. Me  llev’e la c’amara, pero impresionada como estaba con el espacio, no hice fotos m’as que de la arquitectura. La representaci’on fue fant’astica y  se pod’ia entrar a la sala con los aperitivos del bar, as’i que agradec’i el vino blanco con palomotas mientras la ve’ia. La atm’osfera era mucho m’as relajada de lo que es habitual en Europa en los teatros, as’ que la preocupaci’on por no haberme arreglado bastante se me pas’o a los cinco minutos. El teatro estaba llen’isimo con un p’ublico entusiasta que aplaud’ia al final de cada n’umero. La verdad es que al principio me pareci’o que estropeaban el climax de la funci’on, pero al poco tiempo estaba tan animada que me contagi’e del ambiente. Fue una noche genial. Llevaba un mono de Blanco (20 E), la Americana es de DKNY (comprada en Selections por 15 $), los zapatos son de las rebajas de Zara (20 E) y el clutch de segunda mano en Second Time Around (30 $). La pulsera de madera lacada es de Sfera (2 E).

2 comments:

  1. Querida alicia,
    No puedo seguirte mucho porque en Jerica no tengo internet pero cuando bajo a Valencia siempre doy una miradita. Me encanta!!! y celebro que estés disfrutando tanto.
    Besos y más besos.
    Amparo

    ReplyDelete
  2. A mi me llegan tus cuentecitos al correo y no me pierdo ni uno!! Disfruta de las vacaciones. Besotes!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...